KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Bästa helgen på länge ;)

Falkenberg :D

Fredrik fixade en bil som vi hyrde mellan, lördag och söndag. När jag kom för att hämta bilden fick jag se att det var en mini cooper och blev väldigt glad. Kände mig som mr. bean där jag körde fram genom staden för att hämta Hanna , Felicia och Jenny. De hade liksom jag en packning för en hel familj. Så det blev en trång resa dit. 


Väl framme i Varberg åkte vi några varv i staden för att varna alla i staden att vi hade anlänt. Några riktigt vidriga boydbuilders spanade in vår mr. bean bil. de var seriöst helt orangea. Skit fula.... Turistbyrån och Ica stod på schemat. efter detta blev det till att åka till stugan som Jenny och Felicia skulle hyra i Apelviken. Haha när vi kom fram trodde de att det var en stuga som var i ett fristående hus men till deras besvikelse var det ist ett typ radhus. Där tillbringade vi en mysig förmiddag i bikini,  


Falkenberg nästa :D , vi åkte vid 2 tiden, hade en mysig resa. haha jag missade avfarten till E6:an men det är smällar man kan få ta ibland. vi åkte för att hitta någonstans att vända. hittade såklart det sen missade jag avfarten igen haha det är verkligen "INTE OKEJ"  Man får inte missa en avfart två gånger hahaha. tillslut kom vi ut på E6:an trots allt. Väl framme i falkenberg ringde vi och frågade hur vi skulle köra. Vi skulle hem till philip, där Han Robin och jesper satt och laddade med öl.     ÖL ÄR GOTT !!! 


När vi tillslut efter massa konstiga förklaringar äntligen hittade till detta kyrktorn som det så mycket snackades om fick vi se en cyklande muslim. vi började skratta och Hanna tog med iver upp sin kamera och skulle fota denna händelse. Jag utbrister att hon inte får ta kort. haha hela tiden trodde jag att Hanna var med på att det var en muslin men i själva verket trodde hon seriöst att det var en påskkäring som glömt kvasten hemma och valde att låna en cykel ist. Jag skattade så jag höll på att dö :s


  

Hahaha där har vi bilden Hanna fick på påskkärringen/muslimen. Mitt i detta skrattanfall kommer Philip till bilen och ska hämta oss, Tur att han känner mig sedan innan iaf.... dessutom förstod han inte varför vi skrattade. var lite svårt att förklara tror jag för han tyckte inte att det var så roligt som vi tyckte det var... 

Vi bar upp våra väskor till lägenheten och knäckte den första ölen GOTT 


 Den andra fick vi knäcka på Harrys uteservering ihop med nötter, GOTT det också. 


Jag och Hanna ville väldigt gärna grilla så det blev det.




Sen blev det mer öl och mat 

















Sen blev det till att besöka Gustav Bratt tror jag krogen hette. Där blev det ännu fler öl för mina kära vänner, själv blev det alkoholfritt eftersom jag skulle upp och köra dagen efter tidigt.  Kvällen blev till en summering och väldigt lyckad. 

Sen var det dags att städ och åka hem, frukost på donken sen lämnade jag av Hanna i varberg hos Jenny och Felicia. Fick där dessutom en utskällning av deras hyresvärd, De hade tydligen inte skött sig så bra. Tur kanske att vi inte var med dom. Av fyra stolar hade tre gått sönder. "INTE OKEJ", sen fick jag påbörja min resa mot Borås och Donken. 



Sen var det jobb hela kvällen, Hanna kom och besökte mig med ett Påsk ägg :D mycket glad blev jag. Vi hade sjukt lite att göra. det var jobbigt. 
  

hoppas ni haft en lika kul påsk som vi haft.. 
ciaooo

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha vad kul. sitter här och skrattar på jobbet. alla bara undrar vad jag håller på med typ haha :P

2009-04-13 @ 12:53:01
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson