KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Grill eller chill ??

Äntligen fredag, och veckorna bara springer iväg. Nu är det bara två veckor kvar tills min Fanny gör entré i sverige igen. Hanna har halsfluss och äter massa penicillin stackaren, var iaf uppe hos henne igår med lite efterlängtad isglass. Det behövde hon ;) . ikväll blir det antingen Grill eller bara Chill i form av en film. Blir Hanna som får vara mitt sällskap, tur att inte smittar mig.







Vill egentligen inte att denna helg ska rulla in, ser bara jobb, jobb, jobb "INTE OKEJ" mina söta gymnaster ska tävla på söndag men jag kan inte följa med. jobbet vill ha mig där. Kanske inte så konstigt. Igår var det elfsborgs match och de n blev 1-1 jag jobbade som ett litet svin. det är alltid jobbigt på matcher kommer mycket folk som alla vill ha BIG MAC typ.

Hände ändå en rolig grej i driven igår, jag och Jennie kunde nästan inte hålla oss för skratt. Det var en lite äldre herre som skulle beställa ett av våra nya mål (ELFSBORGSMÅLET). Det roliga var att han försökte att säga elfsbogsmålet typ 20 gånger sen sa hon som stod i ettan det åt honom. då sa han att han inte kunde uttala namnet. det var ju inte direkt något svårt att säga. sen har vi något som heter chili cheese tops det kunde stackaren inte heller uttala. Tycker samtidgt synd om han som jag höll på att dö av skratt när han åkte.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson