KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

KORTEGE '09

Nej jag har inte dött, önskar bara att det fanns 24 timmar till på ett dygn. Hinner inte med allt jag vill och måste göra hela tiden. Okej nu tänker du: Men du kan väl säga nej till vissa saker. Mitt svar blir då: ja givetvis kan man säga nej till saker, men det är svårt när man heter Caroline Alexandersson och vill vara med på allt.

 

Tänkte att jag skulle börja där jag sist slutade, det är dock en hel vecka sedan… så frågan är om jag kommer komma ihåg det. Haha. Men jag ska försöka, onsdagen var som alla mina onsdagar är skolan sen gympan. Torsdagen då spelade jag och Victor in radioreklamen på mix megapol.  Blev nöjd så lyssna på mix megapol nu i några dagar. 

Sen var det fredag och kortegen ’09 drog äntligen igång. Jag hade en stor klump i magen, var typ nervös hela dagen. Men det blev en bra dag, tillslut gick jag hem till min bästaste vän och där befann sig hon och natto, de ville få med mig ut. Det var inte svårt att övertala mig inte, klart att jag skulle med. Blev det guitar hero. Och sen swing, Hannas mobil blev snodd, ”INTE OKEJ” Därefter blev det sängdags.

Byte av skor 

 

 

lördag morgon och upp för att åka på träningsläger med gymnastiken, till tranemo. Vilket läger, har fortfarande träningsvärk, har typ hittat massa muskler jag inte viste jag hade värsta spännande. Lägger ut bilder så fort jag får dom av Linda :D de två dagarna som nu åkt förbi har det bara varit att vara på kortegen och se till att allt sköts. 

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson