KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

SJUKER

Ligger och kollar ut genom fönstret och önskar att jag befann mig på den andra sidan. termometern visade 14.5 grader idag inte illa för att vara 2 april. Men själv ligger jag inne med 40 graders feber och kan inte gå ut. Får helt enkelt gilla läget. skulle varit med tjejerna på lördag och gå gällstamilen, men det blir inget med det får sitta hemma istället och tycka synd om mig själv.. Ska försöka skriva en debatt artikel som ska vara inne innan 13 i morgon hur jag nu ska orka skriva. Det är väl bara att bestämma sig antar jag. 

Nu har jag äntligen lämnat tyg och skisser till min skräddare, Tror och hoppas att den kommer att bli snygg. Andreas har dessutom köpt kläder så nu är det bara något att åka dit med som saknas. får försöka hitta något. helst så billigt som möjligt eftersom allt annat kostar som stryk..


I måndags var jag hos min älskling och firade att jag blivit ett år äldre. Vi lagade flygande Jacob  gott gott, sedan kollade vi på den efterlängtade filmen 


Vi hade nog lite för höga förväntningar på både filmen och den snygge skådespelaren 



Givetvis kan jag inte säga att han inte är snygg för då ljuger jag. Men mina förväntningar var sjukt höga. 

Hanna hade köpt en väldigt fin present till mig som jag blev väldigt glad för, en sminkkurs från make up store. undra om hon tycker att jag sminkar mig fult haha . Nej blev väldigt glad och jag har pratat om att jag ville ha det så blev sjukt glad. 




Men detta var tydligen inte allt. hon ska bjuda ut mig på restaurang, någon ny tror jag för har aldrig hört talas om stället tidigare. Men detta får bli om ett tag, eftersom att vi är så upptagna hela tiden. 



Emma min kusin var ju hemma i söndags nu har stackaren fått magsjuka hon också och en massa feber kan varit hon som smittade mig med alla pussar. Men det var det kanske värt. 



kolla vilken fin pärlplatta hon gjort till mig. ska föreställa min hund. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson