KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Soooool

Nu är jag frisk och det är nästan högsommar. kanske tog i lite väl men varmt är det. Igår låg jag och mamma på altanen och solade, det var 18 grader i skuggan. vet inte om jag ska våga lita helt fullt på att den stämmer, eftersom jag var nere hos pappa och där var det bara 14. Idag har jag varit på flygplatsen och lämnat av delar av familjen tajkon , de ska vara borta i en vecka i Frankrike så nu är jag själv hemma i en vecka skönt skönt. På något sätt blir jag aldrig själv. Det kanske är det som är dumt med att ha två familjer. Det är sååå skönt att vara själv älskar det. ingen som man behöver ta hänsyn till, men som sagt är jag aldrig helt själv. 

Stekaren :D 
Nu inleder jag en veckas påsklov, blir mys med film och Mr X. Denna veckan är ännu inte fullbokad men det kommer den säkert att vara innan jag är klar med allt. har lite som ska in i planeringen: Mys dag med Hanna bada bubbelpol och äta god mat, ska kanske fika med Petter, gymnasterna på onsdag. skriva två uppsatser och plugga inför prov.  Sen måste jag börja och göra klart, ansökningarna som au pair. 

Känns som att detta kan blir en riktigt bra vecka. ska försöka träna lite bättre också. behöver bygga muskler. 


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson