KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Onsdag men känns som tisdag..

Klockan ringde klockan 06.00 denna morgonen, nu var lovet över och skolan väntade. Känns som att allt verkligen börjar att ta slut nu. är inte så mycket kvar som ska göras nu, (bara ett prov till i varje ämne). Berättat för alla vad man gjort på lovet, jag mår nästan dåligt för jag har seriöst inte gjort något... "INTE OKEJ" borde gjort så mycket som jag inte gjort ...

Eftersom att veckan började med att jag låg hemma och hade en massa feber, så kunde den egentligen varit mycket roligare. Hade planerat att följa med och gå gällstadmilen men så blev det alltså inte ist fick jag vara med Philip och kolla film,  det var typ så mycket som jag orkade. 


Tävling på söndag... Ja det var ju tänkt så men det blev inte så. mina gymnaster ska iväg och tävla i gymnastik själv måste jag jobba. Känns tråkigt att inte få se eftersom vi har övat så mycket nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson