KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Hanna - Area - Utgång

Äntligen fredag, känns som att veckorna vara glider iväg. Allt går så oändligt snabbt, vill bara ta studenten. Nu efter snart 13 år i skolan är jag ganska trött på det måste jag säga. Kommer säkert inte gå lång stund innan jag kommer att sakna allt. Alla dessa människor man lärt känna under skolansgång, så roligt man haft det, man kommer säkert att vilja ta studenten fler gånger i sitt liv. Kanske är just studenten den tid i livet då man har som roligast och trivs med sig själv. Den tiden innan alla rynkor kommer fram, och man börjar känna sig för gammal för att leka, att man måste skaffa barn för att ha en undanflykt.





Grym seglare


 första dagen i skolan











Eftersom syster fyllde år i tisdags ska jag till staden och köpa en present till henne, inte för att vi är olika men det är inte jätte enkelt att köpa present till henne hon är ganska kräsen. Ska försöka hinna att gå och sola också.
Ska sedan hem till Hanna och städa ; ) ibland måste man vara en bra kompis.





Kvällen ser ut som följer:

Förfest hemma hos Hanna, kolla på Area när de spelar på café parkaden. sedan blir det Swing och sova hos Hanna :D kan det vli en bättre Fredag NEJ !!

Hoppas ni får en lika trevlig fredag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson