KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Hanna Wadell

Tiden går så otroligt snabbt, kommer egentligen inte ihåg hur allt exakt började. Min syster skulle utbilda en ny tjej i kassan på McDonalds, där vi jobbade. Efter jobbet frågade jag min syster hur den nya tjejen verkade. Hon svarade att hon lärde dig snabbt och var väldigt gullig. Tiden gick och tillslut blev det helt plötsligt roligt att gå till jobbet, det kändes inte alls tråkigt. Jag och den nya tjejen skojade och skrattade. Vi hade precis samma typ av humor, vi hade det roligt precis så som man ska ha det på ett jobb. jag kan förklara lite:

Vi har ett soprum utanför själva huvudbyggnaden, där inne finns det en stor maskin som pressar alla sopor, den kallas för orvak. Orvak och jag inledde ett förhållande som var jävligt seriöst. Vi hade liksom hela livet framför oss 







Best friends are the siblings God forgot to give us, love you Hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson