KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Lönedag

Idag har varit en glad dag rakt igenom :D, vad mer kan man begära en dag när man får lönen? , Alexandra och jag firade genom att äta lunch på viskan mycket gott och trevligt sällskap :D Efter skolan blev det väldigt stressigt hann aldrig hem fick hoppa av bussen så mamma fick hämta upp mig och köra mig till gymmix. 

Hade två riktigt bra träningar idag. Tjejerna lär sig hur snabbt som helst, nästan alla i truppen kör rondat flickis nu, sen var det en massa i förberedande trupp som körde också. Kanske kan vi få till en trupp till tills nästa år. jag hoppas jag hoppas :D

I morgon ska jag träffa min bästa vän, vi ska gå ut och gå var det planerat . längtat efter henne hela veckan ändå träffades vi i söndags och har hörts typ varje dag. i miss her , men nu har vi tre underbara dagar kvar denna veckan som vi ska ses. I morgon gå ut och gå som jag sa , på fredag ska vi kolla på Area sen blir det Swing. på söndag ska vi gå på bio män hatar kvinnor längtar längtar längtar som bara den.  

Kollat runt lite efter balklänning här är de två det står emellan vilken tycker du ?

 








Kommentarer
Postat av: Hanna

Älslkling! Vilka fina klänningar :D Jag tycker du ska välja den översta =) men båda var hur söta/fina som helst, var har du hittat dessa? alltså det är ju skitväder att gå ut o gå i :/ haha

2009-02-26 @ 09:23:53
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/
Postat av: Mia

Om du vill ah en svart vit så kan du få köpa min :) Den hänger bara här hemma ändå:) Kram

2009-03-18 @ 12:46:21
URL: http://ronnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson