KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Lördag

Vaknade sent idag, senare än vad jag brukar iaf klockan 10, haha det var väl kanske inte så sent. Har för första dagen på väldigt länge inget planerat på förmiddagen. Skulle gått ut och gått med Fanny men hon har inte ringt. Känns ganska skönt att slippa att ha något att tänka på. Ska ringa Peter om att få åka med honom till jobbet ikväll dock men det är inte så ansträngande.

 

Skulle gått på bio igår med Hanna, men det blev hockey med min lillebror ist. Borås vann med 5-2 mot Bofors.  Sen var det hem till mamma och packa för att åka till pappa. Trevlig kväll.

Anna kom hem med semla innan, GOTT, hela familjen var samlad idag det var väldigt länge sedan detta hände, faktiskt. Alltid någon som inte är med så det var väldigt kul :D.

 

Varit uppe hos Fanny en stund precis, kollade på någon helt konstig film fattade seriöst inget. Somnade dessutom men det var inte därför jag inte fattade. Fanny sa att den var helt mongo. Snart blir det Rolandssöndagsgryta på en lördag dålig planering på namn på den grytan måste jag säga. Känns ju lite kostigt att äta den på en lördag då, men den brukar vara väldigt god.

 

Sen blir det jobb på Pluto ikväll, ska åka ut med Swing Peter som jag kallar honom. Jag sa det till min syster att jag skulle ringa honom, då ville hon ringa till honom, det roliga var bara att hon ringde till fel Peter. Har läst på lite på drinkarna idag också kommer inte ihåg så många nämligen. Känner mig nu redo för en kväll full av drinkar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson