KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Måndag - 16/2-09

MåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndagMåndag

 

 

 

Jag vaknar med ett ryck, Alarmet på mobilen ringer högt. Väldigt högt, högre än vanligt känns det som. Är det kanske för att mobilen är ny eller kanske för att ett långt och skönt lov just tog slut? Båda skulle jag chansa på.

Skönt att vara tillbaka i verkligheten igen, lyssnade som vanligt på äntligen morgon. Blir bara mer och mer irriterad på Anders, bara för att han jobbar på radio skickar folk en massa saker för att han ska åka vasaloppet. Jag kan köpa den idén, den är jättebra, men kan han inte gå in lite mer för det själv också då? Han tränar ju aldrig typ. INTE OKEJ!

Gårdagens träning i Tranemo resulterade i att jag klarade Handvolt-Volt Bra dära. Och gjorde ett antal flickisar, Förövning till tzukahara. Det känns som det var en bra träning igår helt enkelt.  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon sweetheart. Vad duktig du är på att skriva =) alltså klockan är 03.14 och jag KAN inte sova... Har några saker att prata med dig om haha. kan inte vänta typ... men det måste jag, för du sover sött i din säng som jag också borde göra eftersom jag ska upp o träna om 3 timmar haha.

Älskar dig. Puss <3

2009-02-17 @ 03:16:09
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson