KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Onsdag - 18/2-09

Bad day! Dagen har varit helt hemsk, började med att håret stod åt alla håll, jag var dessutom ganska seg upp ur sängen. Sen när mamma gick ringde hon in till mig och frågade, eller egentligen inte frågade utan hon skrek i telefonen att jag skulle komma ut till bilen för att hon inte fattade radion. När jag väl fått på mig alla kläder och går ut så ser jag bilen åka iväg längre ner på gatan. Blev då väldigt sur... sen fortsatte detta  hela dagen. 





Hanna, Johan och jag skulle gå på bio på fredag, jag ville se män hatar kvinnor men den hade tydligen inte premiär denna fredagen utan nästa. Typ alla andra filmer som går nu har jag sett, så de får helt enkelt gå utan mig :s .

Något kul:
Jag och Hanna smsade om bion 

Jag skrev :
Haha ja ödmjukhet du inte kolla hur många platser det går att boka så plats puss

Hanna skrev:
Va? Vad menar du? haha läs igenom det sms du skicka till mig och se om du förstår något av det haha puss

Jag skrev:
Haha oj ! Vad har jag gjort egentligen. jag menade att man kan ringa till bion och fråga hur många biljetter som säljs på plats. De reserverar ju inte alla puss.

Hatar än så länge sån här touch skärmar blir bara fel hela tiden. Haha. 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ahh jäklar vad du fick till sms:et där ;) Hoppas din dag idag blir bättre gumman =) vi borde typ boka in män som hatar kvinnor nästa helg?? alltså i så fall söndagen typ hehe

2009-02-19 @ 05:42:35
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson