KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Söndag - 15/2-02

Dagen efter Alla Hjärtans dag vill börja med att påminna er och mig själv om att alla dagar egentligen skulle vara Alla 
Hjärtans Dag. 




Nu har jag precis vaknat upp igen till ännu en dag. Gårdagen slutade väl kanske inte som den skulle ha gjort. Från hela första början skulle jag med Linus på 30års kalas, men så blev inte fallet. Istället blev det 20års fest hos Sara med Hanna & co ;) . Kvällen var riktigt bra förutom vissa saker då. Tappade min kära mobil. Helt sjukt för jag pratade i den, sen var det bara borta.  jaja typiskt mig. 


Vi var på X&Y ganska bra drag faktiskt. Hanna kom bort som vanligt, den tösen får han hålla koll på asså. Lite dans fick vi iaf, och det var ju bra. 



Nu ska jag snart och träna gymnastik i Tranemo. Ska bli riktigt roligt att få träffa alla igen, var ett bra tag sedan jag tränade gymnastik nu inte okej. Har gått med på en utmaning med mina gymnaster. Om jag kommer ner i spagat på båda benen innan sommaren ska de bjuda mig och Carro på glass.  sen om alla i gruppen kommer ner i spagat så ska jag och Carro bjuda dom på glass ist.  Synd att man inte kan vrida tillbaka tiden ibland. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson