KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Söndag/ Måndag

Igår var jag med min Bästa vän Hanna. Vi hämtade ut biljetter till våran biokväll på män hatar kvinnor som vi ska se nästa söndag klockan 21.00. Vi var även på mcdonalds och åt Big Mac & co mycket gott. sen åkte vi vidare till ishallen för att kolla på min bror när han spelade hockey, men jag hade tydligen missuppfattat en hel del så matchen var slut när vi kom :S. så blev ingen match åkte hem ist. Var däremot och solade igår:D



Idag har det varit en lång och jobbig dag, började med skola sen var det dags för instruktör på gymmix. Det gick ganska bra blev trött iaf. Blocken stämde ganska bra iaf. Headsettet var lite krongligt men det gick ändå :D Sen var det möte med hemmagjord semla. Där vi gick igenom målen till sommaren och la upp en bra planering, för mina gymanster. Var även med som ledare idag, Tjejerna lär sig gör snabbt, jätteroligt. hade flera som gjorde salto idag då blir man glad. Jag blir det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson