KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Tisdag - 17

Jag vaknade med ett ryck kollade på mobilen, insåg då att mitt alarm inte hade ringt. Jag flög upp, stressade runt hemma och försökte få liv i min bror, som var typ död. Försökte vara lite trevlig mot honom, men han var väldigt sur. Inget bra morgonhumör jobbigt som vara den.  Men han är söt iaf, han var med och spexade igår i ishallen, duktig var han.

 Min söta bror, Något år sedan men ändå söt.

Lyssnade som vanligt också på Äntligen morgon. På nyheterna sa de att en kvinna gjort två aborter när hon fått reda på att de var flickor hon väntade. Vad är detta för sjuk människa? Låter som vi är tillbaka på medeltiden då de satte flickor de inte ville ha i skogen så att de svälte ihjäl. Eller som i fröken Julie av August Strindberg , där de uppfostrar Julie som en kille för att de hellre ville ha det. Sinnessjukt INTE OKEJ vidrigt. 

 

Skulle träna body combat idag men så blev det inte, istället var det funktionellträning var helt okej ändå. 

 

 

 

 

HannaCaroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh sötnowws. det är så tråkigt på jobbet nu. vill bara sluuuta.... kom och hämta mig och ta mig härifrån.. ;)

2009-02-18 @ 17:34:31
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson