KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Torsdag - 19/2-09

Kraftgeometri fruktansvärt givande, eller inte, konstruktion är nog de tråkigaste ämne jag varit med om. Prov imorgon känns så där lagom kul. 



På jobbet igår var det en av mina gymnaster som råkade sparka mig på min hand, då jag passade alla på rondat flickis, det var bara mitt eget fel, sparken träffade ändå olyckligtvis mitt lillfinger. Tjejen stod som nummer 9 av typ 15 tjejer, och jag ville att alla skulle få köra lika mycket, så det var bara att bita ihop. När det gått ett helt dygn blev fingret blått och väldigt svullet. Mamma kollade på det och lindade det med bandage. Hon sa att det förmodligen är brutet. KUL :S så idag kunde jag inte träna gymnastik som jag egentligen skulle göra. 


Min ända räddning idag var   Den fick mig att ha lite mindre ont i fingret iaf. 


På Lördag blir det jobb på Pluto igen. kommer känna mig som en nybörjare igen, kommer inte ihåg någon drink typ. borde kanske läsa igenom min bok med en massa olika drinkar.
 kommer väl antagligen bli en hel del vodka redbull om jag känner dessa människor rätt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson