KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Torsdag 26/2-09

Vaknar, smikar mig, äter frukost, klär på mig, går ut genom dörren på väg till bussen. Det börjar snöa stora stora flingor som gör att jag blir alldeles våt :S känner hur arg jag blir inombords, kokar nästan över. Känner för att skrika rakt ut och bara visa alla hur arg jag blir. Väljer ändå trots att jag så där arg inombords att kliva på bussen med ett leende.

Torsdagsfikan blev med min kära klasskompis Alexandra. Vi hade det riktigt mysigt där påvår oändligt långa håltimma. var inne i den nya scorettbutiken i borås också, den var riktigt fin. Efter skolan åkte jag hem och hämtade min älskling sen åkte vi och hämtade Hanna. Det var då dags för torsdagspromenad med mina två älsklingar Hanna och Honkey. Gick ganska länge, men det var enormt slaskigt så jag blev blöt om fötterna (inte kul) skulle ha picknick på berget, var vldigt kallt så fick ta en snabb en, blev några riskakor. Fick ist börja vandringen ner igen och hen till hanna för en god kvällsmat. Varm oboy mackor åhh så mysigt trevligt sällskap också. Hanna hade tänt en massa ljus också så vi hade det riktigt mysigt.

Kollade även på ett avsnitt av mia och klara, hur bra som helst det programmet ;) var så rolligt när Mia skulle köpa orm mat och fick två levande möss i affären, första hon frågade var om de var syskon hahaha , så fruktansvärt bra .




Fin väska meeee like







me and my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson