KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Äntligen sommar :D:D

Igår började min cykelsäsong . Mycket bra. Cyklade in till Fanny för att sedan åka med alla tjejerna till Hofsnäs sola och bada. En riktigt mysig sommardag med massa sol, glass och baddebut ;). Helt plötsligt från ingenstans kom vårt efterlängtade sommarväder. 25 grader :D . Cyklade sedan hem från Fanny och sedan ut till fristad. Vi alla 90 tjejer blev bjudna på tårta hos Louise Persson, väldigt gulligt. 


MIn nya älskade vän . dock har jag väldigt ont i rumpan nu efter denna oändliga cykeltur. 


Värmen är väldigt jobbig för min lilla Honkey också hon ser ut som hon är typ död. :( 


MIn lilla HONKEY TONKEY WOMAN 

PÅ lördag ska vi hem till Natta i Uhamn och festa loss . Natta, jenny och Hanna har köpt sina klänningar de ska ha från nelly så jag tänkte att jag inte ville vara utanför på något vis så nu köpte väl jag också något att ha på mig :D. 

  

Air back singlet SEK 149, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM

 

 

Så detta blev vad jag köpte och tänkte jag skulle ha på mig. Får bara hoppas att det kommer att komma innan lördag nu :D:D 

Nu blir det till att sola den sista timmen innan jag ska till jobbet och slita. Jobbar stängning idag, men först blir det stuvade makaroner och köttbullar. 

 

Pusss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson