KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Frukost i farten !

Blev utgång igår med min älskade :D , väldigt trevligt. Blev några Öl på viskan Anna och Matilda var också med en stund :D:D .  Swing blev stället som sedan fick fint besök, varken jag eller Hanna har varit där på väldigt länge, räcker nog att jag säger så...

Blev av någon konstig anledning fullare än vad jag hade räknat med att bli. Typiskt mig o andra sidan. Vaknade iaf ganska spy färdig :S .

Samtalsämnet igår var jacksons DÖD kan bara säga R.I.P.

Jag och Hanna gick sedan till stan för att köpa present till Natta ;) blev något väldigt bra ser väldigt mycket framemot helgen faktiskt. ska snart åka hem och kolla om jag fått kläderna jag beställt, de måste ha kommit annars vet jag inte vad jag ska ha på mig :S ,

Det blev frukost i farten idag asså. sprang från ica och åt samtidigt. Har alltid varit bra på att göra tusen saker samtidigt.



Tur att inte jag kan bli stulen eller bara försvinna. Kommer alltid att finnas här hos dig (L)
Du betyder hur mycket som helst för mig. Våra två veckor i en bil och en helg i stockholm säger bara ett ord MYS !!!!



Nu ska jag sola pusss på er . 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Miii kan inte annat än hålla med! det är för jävla tur att du inte kan tappas bort eller bli stulen hahaha.

2009-06-26 @ 23:19:38
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson