KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Student

Regnet bara öste ner, jag sov hos min syster, eftersom min säng var upptagen av min moster och jag skulle till Emmie på champangefrukost ;D Klockan 06.56 stod jag utanför Emmies dörr med stövlar paraply ponjo, och givetvis studentmössan på ;) Hanna, Mathilda, Rebecca, Fanny, Alexandra, Rebecca, beata, Issa  stövlade också in :D , sen var det att åka till skolan och träffa klassen skriva i mössor och bege oss till Borås hallen







Jag sjunger Gabriellas sång på min studen inför hela boråshallen


Teknik TE06DV








Lastbilsåkandet var hur kul som helst. " FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEENNNTEN , FY FAN VAD VI ÄR BRA !!!!"


Hem till mig få en massa presenter kolla på betygen, umgås med Hanna och Natta som var med hemma hos mig (L) och hela min släkt såklart. kommer ha fler bilder härifrån någon dag också.
Sen blev det till att hämta Alle och åka till Betata och festa vidare. sen x och y och tillslut Hannas säng ;) Bästa natten på länge mer säger jag inte....



STUDENTEN LÄTT EN DAG JAG KOMMER KOMMA IHÅG LÄNGE ;) JAG HAR TAGIT STUDENETEN FY FAN VAD JAG ÄR BRA !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson