KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Visit i GBG

Har äntligen besökt Natalie i Göteborg. dock var det dåligt med ställen som var öppet men det var sjukt kul iaf. Hennes lägenhet var väldigt fin, trivdes väldigt bra där hur fin utsikt som helst och treligt sällskap såklart :D


Natta sötnos
Mys Hanna
på G
Hetingen min
fick laga min tjugolapp så mycket pengar hade jag :s:S


Bästa trion ever

Sushi är som sex, Det blir bättre och bättre för varje gång ;)

läskigt tak


Detta är tjejen jag älskar mest i hela världen <3<3<3<3








Mina (L)(L) love you
myyyyyyyssss


Lyckligaste tjejen i världen ;)

ser framemot helgen och Nattas tjugoårs fest hemma i uhamn :D:D , kan inte bli annat än bra ;) mycket OKEJ !


sovgottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson