KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Emmie 19 år

Igår var det fredag, och Emmie (sorken) fyllde 19 år detta skulle givetvis firas med kalas, det bjöds på god mat och väldigt trevligt sällskap.

När vi kom fick flickorna en fördrink men eftersom jag skulle vara duktig och köra blev det vatten för mig. Sen blev det mat, Sallad, kycklingspett bröd och massa vitlök. Det var jättegott, till efterrätt blev det frukt med vitchoklad och grädde. Även det en höjdare. Varför äter man alltid så mycket när man är på kalas? Jag äter så mycket att folk som inte känner mig säkert kan undra om jag inte får någon mat hemma.

Här får ni lite fina bilder från kvällen.

 

Åkte sedan en stund till mr X hände något sjukt kul faktiskt han sa till en hund att gå rakt fram och sen upp till vänster för trappan, precis som om det vore en människa han pratat med. Det lä sjukt roligt kunde typ inte sluta skratta, kollade på film också pineapple express.

 

McDonalds och ansiktsmålning stod på schemat denna soliga dag, den började dock med en promenad i vårt fina område här i frufällan. Mamma fick vara mitt sällskap. Sedan åkte jag till jobbet och började måla massa tigrar, tror jag målade runt 60-70 barn idag, minstingen var väldigt liten 1.5 år hur söt som helst, han tyckte att det kliade lite så han smetade ut det lite men här är en bild.

vissa bilder går inte att vända på vad är felet haha, 

Jag höll på att smälta så söt var han, som jag sa till nästan alla så var det svårt att måla arga/farliga tigrar som var temat för alla barn var alldeles för söta, jag menar hur ska man ens kunna bli rädd för en sådan söt lite sak.

Imorgon blir det till att jobba öppning 9-18, jag ska dessutom ha ett prov på hur man gör pommes, är det inte helt sjukt, man måste typ bli godkänd. Känns så sjukt bara nu när man har jobbat där i ca 4 år så är det prov först nu haha. Måste ju bara klara det. Jag lyssnade på mikke idag när han hade prov så jag kommer nog fixa det imorgon, någon som vet oljans 6 fiender? Det ska jag berätta, Luft, vatten, salt, rengöringsmedel, kol och värme. Bra att veta antar jag så kom ihåg det nu för all del.

 

sovgott 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson