KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

GYMNASTIK

Dagen började med en visit på Högskolan. Var på ett antal väldigt långa föreläsningar. Det var ganska intressant men ganska dåligt upplagt. Jag hatar sånt när det inte känns som att den som föreläser har riktig koll. Talen blir så där ogenomtänkta. Inte min smak, jag tycker det ska hända så mycket mer i ett tal än bara att man talar. 



Eftersom jag brutit mitt lillfinger har jag inte kunnat träna gymnastik nu på en massa veckor, idag blev min första gång äntligen. Det gick bättre än förväntat, trodde typ att jag skulle vara hur stel som helst men det var jag inte. Gjorde mycket hög och snygg volt, fick även till en och annan sträckvolt med halvskruv hörde några mindre bra sträckvolt med hel skruv men den är påväg den också man får inte ha för stora krav när man varit iväg. Fick en ganska goo kommentar av min tränare idag. Carro du är för elegant när du hoppar du trycker ju inte, haha jag skulle göra ett överslag och kom väldigt högt upp inte så lätt bara nuddade pegasusen, kanske blev elegant haha kul iaf. 

Roligt att vara tillbaka med alla igen har saknat det massor faktiskt får sjukt mycket energi när jag tränat gymnastik. tog en massa bilder idag också vi är vigast. 

äckligt vig kanske 


På lördag ska till IKEA med älsklingen var inte igår jag var där om man säger så, kommer bli mys en heldag myyys. ska även träffa denna underbara människa imorgon kväll för ytterligare en myskväll, min helg kan inte bli bättre nästan eller jo tydligen ska träffa Fanny på kvällen på lördag. längtar till helgen med andra ord. när jag kom hem innan hade mamma köpt ett par nya skor till mig riktigt söta kan lägga in en bild på dem i morgon det påminde mig om när jag var lite mindre då mamma kom hem med nya saker varje dag typ. Då var jag en bortskämdskitunge haha ;) 


Godnatt 





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå eller... tid för en uppdatering snart alltså.....

2009-03-10 @ 07:58:45
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/
Postat av: Emma

Carro gumman! Vad gör du? ;)

2009-03-18 @ 11:50:47
URL: http://emmabrandmark.blogg.semark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson