KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Gymnastiken

Sitter i DV salen och ska försöka påbörja vårt nya projekt går inte jätte bra. Vi ska göra om ett bands CD skiva designa om det helt, men kommer inte på något roligt band. Istället sitter jag på Facebook och kollar på riktigt gamla bilder från gymnastiken som jag tänkte dela med mig :D.

Hur kan man va så nyfiken?



Let's dance, Så grymt kul jag och evelina vann givetvis ;) vi andra paret från vänster





Läger i tranemo. Alla fick plats i bilen tillstut blev dock lite trångt men det gick



RM 06 kommer aldrig glömma denna dag




Tväling i Vänersborg



Trupp äldre och yngre


övar inför fristående



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson