KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Incredible

Vänskap för mig betyder mer än mitt liv. Det är drivkraften, solljuset i min vardag. Vänskap är inget man kan se eller ta på. Det är något man känner. Vänskap växer sig olika stark. Det är bara vi som bestämmer. Stark vänskap känns tryggt och skönt, det finns alltid någon vid ens sida. Du behöver aldrig känna dig ensam. Vänskap liknar kärlek, men är lugnare och starkare........DET FINNS INGEN LYCKA SOM GÅR UPP MOT GLÄDJEN ATT FINNA ETT HJÄRTA SOM FÖRSTÅR. 

Det finns två människor i mitt liv just nu som förgyller min tillvaro som är allt vad vänskap är:

Hanna du får mig att le, skratta och må bra. Du får mig att känna den lyckan. För mig är du så mycket mer än bara Hanna. Du är mitt liv, mitt solljus och min trygghet.  Det finns inte många som dig och jag är tacksam att jag fick dig till vän. Älskar dig. 





Fanny du var och är min första riktiga bästa vän. Du har fått mig att inse så mycket att jag inte kan förklara allt. Det finns inte många i mitt liv som jag kan säga att jag älskar med du är definitivt en av dessa. tror att du vet mer om mig än vad jag själv gör. utan dig släcks jag. (L) 







Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är för söter hjärtat mitt <3<3 krya på dig nu! Puss & Kram

2009-04-01 @ 21:19:04
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson