KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Måndag - 2/3 -09

Ännu en vecka har  passerat och därmed är även denna helg över, undrar om jag ska skratta eller gråta , den har varit jobbigare än jag föreställt mig. Efter en lång och tråkig konstruktionlektion hann jag med väldigt mycket. Köpte present till syster, en fisk till hennes armband., träffade  mamma en stund. Efter det gick jag till Hanna och började med städningen som jag lovat. Förfesten blev lyckad tycker jag, eller det måste den varit eftersom ingen ville hänga med mig och kolla på Area, Vi var sex pers , Hanna, Felicia, Robin, Jesper, Philip och jag. Fick ta och springa upp till statsteatern och kolla, kände mig som värsta superkvinnan när jag flög upp dit, måste sett roligt ut. 




Jag var sen tillbaka på förfesten då någon viss person ringt efter mig ett antal gånger haha. Sen blev det swing och en massa dans. någon efterfest blev det typ inte. Jobbade på McDonalds 12-21 gick bra sen var det hem göra i ordning sig på nytt och in till Hanna igen för förfest.  Hannas syster var hårmodell på X&Y så vi var där och kollade. På söndag vaknar jag av att jobbet ringer och frågar vart jag är, hade missat att jag jobbade 9-18 så det var bara att åka till jobbet och se glad ut. efter jobbet var det hem och vända igen som gällde skulle på bio med älsklingen. Vi skulle dessutom hinna med att kolla på Mia och Klara vilket vi också gjorde.
Haha helt sjukt rooligt...... 



Män som hatar kvinnor = Jag tycker att filmen i stort var väldigt bra, den var en av de bästa svenska filmer jag sett iaf. 



ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson