KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Måndag igen 23.30


Summerar dagen med en grymt bra låt, inte för att dagen egentligen varit  grymt bra, utan för att nästa ska bli ännu bättre. Tänkte på det idag när jag var hemma mellan skolan och träningen, att man verkligen har ett mönster man följer för varje dag. Det gör jag iaf, man vet exakt hur lång tid vissa saker tar osv. Idag har jag besökt mitt andra hem "Gymmix"  har varit där hela kvällen faktiskt började med arobic dance sen blev det funktionellträning sen var det jobb som ledare. kommer jag inte att få träningsverk imorgon är det något fel på mig.



saknar min Hanna idag jätte mycket.....




OC när marissa dör hemskt hemskt 




ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson