KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Modevisning!

Idag har jag gått modevisning för Caroline Landén, Har varit där hela dagen det har varit jätte rolig. Gick tre föreställningar, med ca 20 min på varje, jag hade en 1700-tals klänning på mig och stack ut ganska mycket men det var roligt och Carro var nöjd. Här kommer ett foto mer kommer senare hittade bara ett på mig nu , 





Snart är det äntligen lördag och maskerad med älsklingen. Haha jag som sa att det var Elin som fyllt år så var det inte, tydligen hade jag missat en del och det var Therese som fyllde år :D , det kommer bli kul tror jag. Sen fyller ju jag år på Söndag också , måste därför hjälpa mamma med att städa och tvätta Honkey (HUNDEN) . 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson