KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Onsdag 14.32

Dagen började med att köra Hans som skulle till Portugal och spela golf så nu har man tillgång till bil i några dagar igen. Knalleland med Älsklingen, Jenny och Felicia. Vi var en sväng på partaj, för att få lite insiration till vad jag ska klä ut mig till på lördag när vi ska på Elins 20års fest. Hanna hade några riktigt bra idéer hon tycket jag skulle vara cowboy eller hennes fånge, hon ska nämnligen vara polis. Men jag kan säga som så att jag inte var så sugen på att vara det haha, gå in på krogen som fånge haha NEJ! det fick det inte bli. Kollade ett tag på någon affrokrull som jag kunde ha på mig något roligt till men nu blir det inte det heller. Det var väldigt svårt att komma på något att vara men tillslut blev det ändå  marilyn monroe . Hoppas att det blir bra nu. Måste bara hitta någon fin klänning läppstift har jag så det löser sig iaf. 



 




På Fredag blir det jobb på Pluto , det är dessutom lönehelg så det kanske kan bli något att göra iaf. Hörde att det hade varit dåligt med folk förra helgen inte bra. Undra om u-hamns folket verkligen vill ha kvar sin ända krog, verkar inte så. Förhoppningsvis finns den kvar till sommaren och förhoppningsvis får jag jobba kvar.Gött med lite extra pengar. 


ciaoooo


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha sötnos. Inte elins 20-årsfest. Therese! haha ;) du är för söt alltså.

2009-03-25 @ 15:27:32
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson