KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Onsdag 14:46


Efter att ha haft en grymt trevlig helg som blev väldigt förlängd med två långa och välförtjänta studiedagar, ska jag försöka ta upp mitt skrivande igen. Tänkte börja med att berätta lite om vad som hänt i helgen. Den startade med singstar, godis och räkor med syster väldigt kul att denna tös hade lite tid för sin syster också. Klockan 8 vad det till att hämta Hanna på jobbet och påbörja en väldigt mysig filmkväll hos Hanna med Felicia, Jenny och Älsklingen såklart. Blev filmen


Kan säga så här att det var svårt att komma in i skräck känslan, pratade lite för mycket om allt annat så som det brukar vara ibland. Filmen gjorde dock att jag knappt vågade kolla i backspegeln på vägen hem. Efter vistelsen hos Hanna blev det till att hämta mamma på brasseriet och vara snäll kompis och köra hem Philip och Robin till fristad. Blev bjuden på korv och tortillas av Robin väldigt gulligt.


Lördag var det dags för    med Älsklingen. Hade en underbar dag med dig. Du betyder verkligen hur mycket som helst för mig. Hade också världens sämsta dag hur man nu kan ha både den sämsta och den bästa på samma. Bråkade helt sjukt mycket med min mamma, jag som aldrig brukar bråka med henne det var riktigt jobbigt. Dagen var i sin hel het ändå helt Fantastiskt bra.

Avslutade kvällen med att åka med Louise. H, Louise.A, Fanny, Elin, Joanna, Natta och Ida till Idas stuga utanför Borgstena mitt ute i skogen i en väldigt mysig stuga där vi bara umgicks och pratade den massa. Hade tänk att vi skulle kolla melodifestivalen men så blev inte riktigt fallet då de blev väldigt försenat och vi kom ut vid halv elva när det redan var slut. Louise och Joanna gick ganska lös haha
 

Söndag och jobb på Donken, fick på alla ansiktsmask som föreställde olika djur från filmen madagaskar väldigt roligt. 
 Väldigt söta blev vi alla. 



Måndag och studiedag ändå blev det till att åka till skolan och göra ett prov i företagsekonomi inte jätte kul. sen träning på gymmix. Sov hos Fanny vi hade det väldigt mysigt jag hjälpte henne med någon grej med skolan. Nu åker hon snart till USA redan på Fredag och jag saknar henne som bara den redan, detta är inte OKEJ!! 

Tisdag Ansiktsbehandling hos syster med mamma och Hanna. Emma hade någon kurs kan man säga med produkter från Mary kay, ville ha precis allt, så nu blir det till att spara en massa pengar. Man kan boka klasser med makeup också får nästan boka det när man får lite pengar. Väldigt mysigt var det iaf. 





ciao




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson