KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Söndag

Tänkte börja med att summera helgens bravader. I fredagskväll var jag hemma hos Kristin min ena syster så kom min andra syster Linda dit, vi kollade på let´s Dance och hade det väldigt mysigt med gurka, morot och dip. Efter det åkte jag hem till pappa.

Igår var det först en mys dag med mamma i staden, köpte jeans, två klänningar, ett långt linne, läppstift och en BH. Så nu klarar jag mig ett tag till. Kändes bra att umgås med henne behövde verkligen lite tid ihop.

Vad ska man göra en lördagskväll om inte umgås med sin bästa vän? Hämtade Hanna på Arlagatan 12 B åkte till maxi och handlade lite till vår romantiska middag. Sen åkte vi tillbaka hem till Hanna för att börja laga mat. När jag kliver in ger hon mig den finaste present jag någonsin fått. Fick nästintill tårar i ögonen var så fint. Det var ett kort som hon hade skrivit:

såå fint


 Kortet

Caroline Alexandersson

Vill verkligen att du ska veta hur stor plats du har i mitt hjärta. Första gången jag såg dig trodde jag aldrig att vi skulle bli såhär bra vänner, trodde att vi var olika som natt & dag men i själva verket är vi ju tvillingsjälar. Är så otroligt glad & tacksam att vi ”hittade” varandra och vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig! Skulle kunna skriva ett jättelångt brev om hur mycket du betyder för mig men nu får det inte plats. JAG ÄLSKAR DIG <3 / Din eviga firre Hanna Wadell

DU HAR EN STOOR STOOR PLATS I MITT HJÄRTA FÖR ALL TID….

ORVAK <3 FIRREN

Sen var det godis som var inslaget i selufan och ett kort på mig och Hanna som hon hade ramat in, var massa detaljer som gjorde det så speciellt. Med tanke på att det var hon som hade gjort allt blev jag ännu gladare. Hanna är verkligen min bästa vän Älskar denna tös så obeskrivligt mycket.

Kvällen fortsatte med matlagning, blev köttbitar, champinjoner, vitlökskorketter, bearnaisesås, rocullasallad och fetaost blev riktigt gott till detta valde vi givetvis ramlösa Mango. Som jag har fått Hanna att börja dricka (stolt). 

  de ville inte bli åt rätt håll...

 

 

Det var också melodifestivalen fruktansvärt tur att inte snälla, snälla gick vidare. Hade ju blivit katastrof, den är egentligen inte dålig utan den passar inte att ta med till ryssland. Vann gjorde operasångaren Malena Ernman. Tror att det kan gå ganska bra för henne faktiskt, låten är ganska annorlunda. 

 

 

 

 



Nu ska jag åka och sola med mamma sen blir det promenad med mr X haha 

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson