KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Saint Patrick's Day 15.00




Idag är tisdagen den 17 mars, idag firar Irlands nationaldagen Saint Patrick's Day Dagen firas till minne av landets skyddshelgon St. Patrick. I bland annat USA, Storbritannien och Irland är det tradition att ha gröna kläder på sig. St Patrick är även känd som den person som tog kristendomen till Irland.Tänkte därför att jag skulle ha lite grönt på mig, men det blev inte så iaf.



Sitter nu på ännu en DV lektion, nu har jag i stort bestämt mig för att det blir McFly som kommer få en helt ny designad CD. Det är riktigt varmt ute idag ca 10 grader nu längar jag verkligen till studenten. Vi gick igenom hur vi skulle göra på avslutningen idag. Måste de gå igenom allt så tidigt? jag kommer längta ihjäl mig. Först är det kortegen och sen bal att se framemot. Åt min första glass idag också, blev en daim strut mycket god. Förstår dock inte hur de kan hålla¨på och höja priset på verkligen allt. När jag köpte den för första gången i mitt liv kostade den endast 16 :- nu är den uppe i 20 :- INTE OKEJ!!!!!


Kvällen kommer att bestå av mycket träning, ska träna tillsammans med Carro först blir det step sedan body combat kan bli träningsverk på det. Känner ganska mycket i mina ben idag efter gårsdagens träning. Måste ändå ta dubbla träningar kommer inte att hinna träna mer denna veckan typ, så det behövs.

Läste precis att älsklingen ska till stockholm hela helgen och fira sin pappa som fyllt år, då drar jag den enkla slutsattsen att det blir till att vara hemma denna helgen utan någon att mys med. Jag vill också till stockholm men synd som det är fyller min pappa inte år förän till sommaren.

Hanna har dessutom valt ut min studentklänning, från nelly.com tur att man har vänner ibland, kanske blir den ändå väldigt fin eller vad tycker ni ?

Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

Varför jag tvekar lite är för att jag  vet att mina armar är ganska breda och det kommer kanske inte att bli så snyggt. Dessutom är den ganska kort men tar man studenten så gör man.




Imorgon är det UF mässa hela dagen, fixat alla skyltar i montern kommer bli snyggt tror jag. så kom till Åhaga  öppet 17-20.
 




Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ihh älskling, saknar dig med såklart!

I morgon tänkte jag ju komma och hälsa på dig på er mässa, för MÅSTE träffa dig innan jag åker till sthlm. Ringer dig i kväll efter min träning.

Puss!

2009-03-17 @ 17:51:41
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson