KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Tisdag 3/3-09

Eftersom jag var en av de som klarade provet förra veckan, fick jag en lång och skön sovmorgon idag, vilket jag behövde efter denna jobbiga helg. Nu har jag sovit ikapp mina timmar och lite till. haft en seg dag idag hade bara en lektion idrott, vi hade vals träning som uppvärmning, grymt kul faktiskt. Roligast var att se alla haha. sen åkte jag hem sen gick bara tiden men jag vet egentligen inte vad jag gjorde haha, sen var jag iaf ute på rundvandring i Fristad mycket trevligt ställe btw. 

I morgon ska jag köra Hans till Landvetter vid typ 4 på morgonen så jag ska med andra ord snart åka känns nästan ingen idé att gå och lägga mig. haha.


godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson