KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Torsdag 10.00

Igår var det första dagen på UF- regionala mässa. vi sålde mer sylt än vi hade räknar med, sålde slut på alla smaker utan lingon. Väldigt roligt att så många faktiskt tycker om vår sylt. Jag fick åka rakt hem efter mässan igår och koka ny. Kokade sylt nästa hela natten. Idag är det mässdag nummer två, hoppas att vi kommer kunna sälja lika bra idag om inte ännu bättre, tror dock inte att det kommer bli bättre eftersom det är mest skolor och så idag men vi får helt enkelt göra det bästa av det och kämpa på ;). tänkte jag skulle ringa min älskling nu snart och fråga om hon har lust att ses ikväll hoppas hon kan det. i miss her.



Bilder från mässan kommer ikväll .

ciaooo

Kommentarer
Postat av: Hanna

I miss you to babe. ska bli mysigt att ses i kväll :D vi hörs efter min träning. Puss.

2009-03-19 @ 14:59:03
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson