KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Träningsvärk

Kan säga som så att jag knappt kom upp ur sägen i morse, min träningsvärk var inte dålig precis.
jag som tänkte jag skulle ut och springa nu på morgonen men det går inte. 
Känner mig som en gammal gammal tant som inte kan gå längre. 
Efter träningen igår fick jag stå och vänta på att någon
skulle komma och hämta mig, stod ute i 20 minuter
så idag känner jag att jag börjar bli snuvig. 
inte så kul när man ska stå och sälja
sylt till massa människor . 



Jag vill inte vara inne på Åhaga idag det är så fint vår väder, strålande sol och 12 grader varmt. Då vill man inte vara inne i en stor hall. Har börjat läsa Entreprenörernas blogg nu också, kul att veta vad dom gör i USA. Saknar min Fanny något sjukt mycket. Trodde inte det skulle kännas så här mycket. Nu är det snart bara sex veckor kvar. Är inte avundsjuk alls, vill inte vara i USA nu, inte alls. 


Nu blir det mässa ska börja packa i ordning allt jag ska ha med mig, kommer att bli en hel del. tungt att bära på bussen kanske men sånt är livet gör en uppdatering ikväll så ni kan följa oss på mässan. 

pusss så länge 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson