KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Radio

Igår blev jag lite besviken på mig själv eftersom jag inte tog några kort från mässan lovade därför mig själv att ta några idag ist. Gjorde jag det ? nej det glömde jag av även idag, blev bara ett.





Efter mässan blev det till att åka med Fredrik hem, han skulle åka förbi radion, för han skulle fixa ett par saker, så jag fick följa med såklart. fick prova med att spela in i radion och presentera två låtar var sjukt kul faktiskt. skulle få prova igen någon mer gång. Sa typ:

Lady gaga med låten poker face här i mix megapol borås, jag heter caroline alexandersson och kommer finnas med dig fram till klockan 06.00 här närmast musik från jordin sparks med låten One step on a time. var riktigt kul, fick spela in den några gånger för att den skulle bli bra.  Han sa att jag skulle få göra det fler gånger det ser jag fram emot. Efter denna trevliga vistelse på radion for vi hem till klinten och sparsör.

Var inte hemma så länge, för skulle åka till älsklingen min. Jag hämtade upp henne sen blev det att vi delade på en pizza på superstar.  Efter det blev det rundtur i borås, åkte och kollade på ett par rikigt coola hus vid hestra, sånt skulle man ha när man blir stor och ska ha man och barn. De här husen har väldigt stora fönster, så när vi åkte förbi ett utav dom utbrast jag: Hanna kollla vilken stor TV, eftersom vi redan hade åkt förbi så kunde inte hanna se så jag började backa. Haha då ser han som kollade på tvn ut genomfönstret, lite jag gasade därifrån sen.

Sen blev city vårt nästa stopp, även där hände något roligt, När vi kom in i affären hänger det påskpynt i entrén precis. Hanna lyser upp som en sol när hon ser allt pynt, sen säger hon ungefär såhär: Vart är haren varför har dom inte uppe den, det hade dom förra året den var jätte söt. Jag skrattade så jag höll på att dö, haha , vem har koll på en affärs påskpynt de hade för ett år sedan JOO Hanna, haha .



Ingången till city..



Vi åkte sedan förbi mix megapol och fredrik igen för att hämta en påse med massa priser jag skulle få för att jag hjälp honom, när vi hämtade den höll han på att jobba med lite olika reklambitar. jag skulle hjälpa han och prata göteborska gick sådär haha , fick vara med och spela in ett ord iaf. Radio är sjukt roligt, bra att ha Fredrik som vän med andra ord.

Godnatt
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson