KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Vinter igen

jag vill inte ha mer vinter nu. I Natt har det snöat igen, det är inte okej detta. Vill inte ha mer vinter, vinter och snö ska vara under december månad inte nu i mars. När jag fyller år brukar våren alltid vara här. Om det kommer att vara snö på söndag kommer jag hata sverige för all framtid. Jag vill inte ha snö mer.


Idag ska jag med mamma och visa vilken balklänning jag vill ha för en kille som ska sy upp den åt mig. det kommer att bli en svartvit klänning som det ser ut nu, vet inte riktigt hur jag vill ha den, ska skriva ut en massa bilder på olika klänningar så får vi se vilken det blir så småningom, Blir nog en blandning av allt typ.


Ikväll blir det jobb på pluto igen, och pengar till studenten. Och till vår efterlängtade resa till rhodos med 17 tjejer. Kan det bli roligare ? nej !!! , undra dock om vi alla kommer att hålla sams. Kan bli svårt med alla olika viljor. Men det är riktigt bra tjejer som åker så det löser sig säkert.

Längar så mycket till på lördag helt sjukt. Vill ha Helg nu :D har bara några timmar kvar i skolan dock sen är det helg.

Börjar att tycka hon som vann melodifestivalen är lite cool kolla bara här hon är gymnast.





På måndag blir det mys dag med Hanna Min älskling :D längtar tills vi får vår mysdag , Godmat och någon bra fim. Twilights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson