KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Vinterjogg 07:51

Idag ska jag springa den efterlängtade vinterjoggen, är väldigt fint väder idag så kan nog bli riktigt skönt att springa. Varit så glad hela veckan för att jag inte kännt mig det minsta sjuk. Men då händer det igår när jag skulle gå och sova fick jag väldigt ont i min hals. Jag som ska springa allt. INTE OKEJ! det finns vissa saker i livet man skulle vilja slippa, men så får det inte bli iaf. Har försökt att väcka min bror hela morgonen och han är hur tyken och uppkäftig som helst, undra om han är det i sömnen eller om han faktiskt är vaken. Det är inget roligt iaf. 




Nu är det inte många timmar kvar till att EP06 (Fanny) åker till USA och är borta från mig i 7 långa veckor. känns nu innan väldigt jobbigt. Tur som bara den att jag har Hanna kvar hemma i Sverige. 

Dags att springa 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson