KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Helg

Helgen började med att jag var på Provsminkning på make up store som jag fått av min Älskling (Hanna) 

Detta blev vad jag införskaffade mig :D Känner mig väldigt nöjd över mitt val. fick väldigt bra rådgivning om hur jag ska sminka till balen. Mycket bra :D:D

Sen var det hemmakväll med mamma åt räkor och kollade på 


 Jag såg dock inte hela då jag råkade somna i soffan men tänkte att jag skulle somna till den nu ikväll igen. mysigt var det iaf att umgås med mamma, blev också en hel del godis onyttigt men gott. 

Jobb jobb jobb, ungefär så har denna helgen också varit, jobbade öppning på lördagen, gick mycket bra hade sjukt mycket att göra faktiskt. jag fick dessutom lite tid att pyssla på jobbet inte alls dumt. De nya happy meal leksakerna har kommit så jag fick fixa med det en stund. Nästa helg är det ansiktsmålning, ska måla spindelmannen och hello kitty.  Låter svårare än vad jag tror att det kommer att bli. 

Efter jobbet åkte jag hem till Fanny, vi åt grillad kyckling med sallad bröd och majskolvar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson