KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Helgen

Fredag: Satt på övertid i skolan inte för att jag har varit olydig eller något utan för att jag jobbade på så bra att det var svårt att sluta. Sen blev det till att gå och sola, när man ligger där i solariet spelar de alltid mix megapol, så då kom jag på att det var ett tag sedan jag träffat Fredrik nu, så jag gick upp och hälsade på honom. Han var väldigt nerstämd, stressig vecka med massa jobb skulle man också kunna säga. Han blev väldigt avundsjuk när jag berättade att jag och syster skulle äta räkor och mysa. Han skulle jobba hela kvällen prata någonstans typ. Så det blev vad jag sen gjorde, var med min söta storasyster åt räkor och besökte pappa en sväng. Anna hade gjort tacopaj så var ju tvungen att smaka lite Mycket god :D . Hanna slutade klockan 10 så det blev till att hämta henne då, sen hem till henne och kolla film. Blev BIG MAMA. 



Lördag:   Började jobba klockan 11, ansiktsmålning till klockan 16 skulle det vara men det blev till halv 5 ist hade så många som ville bli målade. De fick välja mellan att bli spider-man eller hello kitty . Fredrik kom och hälsade på också väldigt trevligt faktiskt. Efter det blev det till att gå med Peter och kolla när Elfsborg vann med 4-0 mot Halmstad ?  såå bra.. jalal på jobbet har en son som fyllde 1 detta skulle givetvis firas med ett stort kalas/fest. Var helt sjukt stort faktiskt. Har aldrig varit på något liknande förut.. Massa kakor och tårtor godis och människor. Målade även ansiktsmålning där. blev lätt över 100 barn denna dag. Richard Almgren på jobbet hade sin sista dag på jobbet idag också... Väldigt tråkigt, kunde det inte varit någon annan som slutat?? måste de man faktiskt gillar sluta ? detta tycker Carro inte är okej!! 


Söndag: Ut och gå med mamma och Honkey, frukost, städa, sola, laga mat, plugga, sola igen kolla tv och sova. 



I morgon är det måndag igen och det går helt sjukt fort jag vill egentligen bara stanna tiden och njuta av det jag har för nu lever jag livet och mår såååååå bra.   

Ha en bra vecka var den du själv är för det finns bara en av dig . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson