KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Måndag

Idag åkte stövlarna på :D
Regn och måndag känner mig väldigt taggad på denna vecka. Ikväll blir det kanske till pappa och slinga slingor för på tisdag ska jag till söta natta och klippa mig :D, Tror jag aldrig har behövt göra så här mycket med håret som jag behöver just nu. Ser väldigt fult ut faktiskt. 



ska försöka hinna med lite träning idag också om det går för sig. Läste i tidningen igår om en tablett som gör att man inte blir lika sugen på sött mulbärsextrakt eller något sånt var det den innehöll Kanske ska man kolla upp lite närmare om denna tablett lät väldigt bra :D. Nu är Hanna i Oslo och har det säkert hur bra som helst. saknar henne fast hon bara varit borta i två dagar haha. Lite sjukt ändå. men nu ikväll kommer hon hem igen väldigt skönt. 



Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson