KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

MYS MED HANNA

Ja det var det som stod på schemat igår. Blev väldigt mysigt som vanligt :D. Blev Tacos som mys mat :D väldigt gott Sååååå gott

Min Hanna har börjat dricka cola igen inte okej  så nu fick det bli ramlösa mango igen :D:D
Då vad man goo och glad :D



Sen blev det DESPERATE HOUSEWIVES kunde dock inte se hela eftersom Jenny kom på besök men detta var givetvis bättre :D:D Har saknat henne var väldigt längesedan. 




Ikväll ska jag plåga alla mina gymnaster igen. Eftersom Carro inte kan vara med idag så har jag försökt att ringa en massa som kan ställa upp men inte hittade jag någon så jag ringde till Fanny så nu ska hon följa med och hjälpa mig :D väldigt snällt :D 


Ciaaoooo
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson