KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Nu var det grått igen.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, får nog göra lite av båda. Fanny har kommit hem igen och jag blev hur glad som helst. Det var verkligen vad jag behövde. Dock känns det ganska konstigt att ha henne hemma igen, glömmer liksom att hon kommit hem eftersom hon varit ifrån mig så länge. men det är helt underbart skönt.

Givetvis när en av de människor man älskar mest i hela världen kommer hem så åker den andra iväg. Så nu får jag sakna ännu en älskling :S så gråta lite det är okej. Hanna ska bara vara borta i en vecka, blir ayia napa i en vecka med felicia, natta och jenny. Det suger att jag har skolan kvar här hemma annars hade jag inte tvekat att följa med. De kommer att ha det helt underbart.

Igår var jag mamma och min syster på sjukhuset i NÄL, min söta lilla mormor är inlagd igen och mår inte alls bra faktiskt. hon blir bara mindre och mindre varje gång jag ser henne. när vi satt där inne på hennes rum var det en sopsäck som låg på en stol, då kom en av sjukskötarna in och tog den då stoppade mormor den och sa att det var min jacka. Då fick vi oss ett gott skratt och det fick hon också.




Min lilla kusin Emma var där också med hennes höggravida mamma och hennes numera smala pappa :D, Emma var lika söt som vanligt och hon hoppade upp i min famn när jag kom och där blev hon sen sittande. När hon sedan skulle gå, frågade hon om jag skulle åka med henne hem. Jag svarade då att jag inte kunde det för att jag skulle till skolan imorgon. en besviken Emma sa då,  hänger du med oss i bilen? Men när hon inte fick det svar hon velat ha blev hon först lite ledsen men sen fick jag både en puss och tusen kramar.


ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson