KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

oja

Igår hämtade jag min bästa vän efter jobbet, vi åkte direkt till 49:an köpte kinderägg och chips var väldigt gott och vi satt en lång stund och försökte få ihop våra överraskningar. Svårare för vissa..... Hanna fick en typ flygande varelse som ville ha vingar på sig men Hanna fattade inte riktigt det så hon satte de som öron var väldigt roligt. Haha  Jag fick till min förtvivlan se en stor fet ful rumpa när jag öppnade mitt ägg, det var en flodhäst en ful sådan. 




 Idag har jag varit helt ledig, väldigt skönt, blev lunch med Hanna och hennes syster idag väldigt trevligt, sen hem och tvätta Hannas tvätt och klippa gräset. efter det var det till att åka till träningen sen ringde Fanny och vi gick ut och gick. sen lånade jag faktiskt henne för att måla ansiktsmålning... en spindelkvinnan :D 



otroligt snyggt ;) 



i morgon är det dags för att vara med min älskling igen ;) längtar redan 




sötaste i världen :D:D


godnatt   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson