KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Torsdag!!



Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Detta stämmer verkligen inte idag, kläderna känns väldigt bra men vädret är helt förjävligt. Tänker på min älskling som är iväg och bara har det hur bra som helst, solen som skiner på henne och hon blir hur brun som helst, då jag är hemma i detta skitväder..... INTE OKEJ

Igår var det  fintväder på kvällen, så jag och fanny var ute och gick i typ två timmar, kom hela vägen till fristad hade så sjukt mycket att prata om. men det var hur mysigt som helst.

Saknar min Hanna hela tiden vill att hon kommer hem nu.....

möte på gymmix idag om grupperna till hösten gud vad jag är sugen på det inte alls, men det är väl bara att åka dit och se glad ut antar jag.

pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson