KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Valborg och 1:a maj

Valborg och årets kortege rullade ut från teknis. Detta året var det den bästa genom tiderna. Detta är som ni vet en slogan som kortegen haft i en massa år men, I år var den verkligen det. 

KK vann givetvis också VF- KK matchen som var på onsdag kväll. 


Efter kortegen var det städning, jag fick en spik rakt in i foten... sen kom min älskade Fanny hem. Jag träffade henne en stund och jag fick två presenter, dessa kommer på bild senare. Sen var det att åka hem till Hanna och förfesta för att sedan dra till XY och skaka rumpa:P Det var en tjej som hade väldigt höga klackar på sig på dans golvet och trampade på min stackars fot så nu mår den inte alls bra :S. "INTE OKEJ" så sur blev jag. 



Vaknade hemma hos min älskling. Vi gick och åt frukost på viskan en dyr sådan. Asså seriöst vad är det man tar betalf för egentligen? macka och juice 57 kr, Hannas Macka och icete 88 kr dyrare än en dagens lunch. ska det verkligen behöva vara så? 

Därefter blev det återigen Städning på skolgården mycket kul. jag var ganska optimistisk jag trodde det skulle ta någon timma ist tog det typ 3 timmar. Hanna och jag hade planerat mys hela dagen så sen blev det picknick i parken. ,

 Glad niiinenGris med ben och gubbar Ät Ben men svälj dom inte Gubbarna pigan som inte ville hamna på bild tråkig en..



Håller du tummarna kan du lika gärna hålla tårna också.... Haha 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson