KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Varför ?!

Igår åkte jag direkt från skolan hem och kollade på titanic, satt seriöst och lipade för mig själv i timmar. Sanna ringde mitt i filmen och pratade om att vi ska ha en stungfest snart igen och la förslag på den 5 som datum. egentligen kan jag inte då, mina gymnaster ska ha avslutningsläger och det var tänkt att jag skulle vara med. Men kanske måste säga till dom att jag inte kommer att kunna vara med. Väldigt tråkigt, känns som jag inte ställer upp för dom tillräckligt men jag kan ju inte säga nej till en stugfest. 



Något annat som hände igår var att min älskling kom hem till mig igen. Skönt att ha henne hemma måste jag säga. Saknat henne. Vi åt glass och bara tjötade.  Hon har givetvis haft det hur bra som helst, önskar att jag hade varit med efter allt kul hon berättat. Men jag får helt enkelt se fram emot när jag åker med alla tjejerna i slutet av augusti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson