KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

3 MÅNADER

Fint höstväder ;) me like
Haha Kanske inte var det finaste att ta bild på . men klarblå himmel och massa olika färger ;)
I måndags Hade jag och Peter 3 månader. Han tog ledigt från jobbet och kom till mig vid 1 tiden på dagen vi åkte ner till pappa och skulle bada bubbelbad. Men så blev inte fallet.. Vattnet var helt brunt och väldigt vidrigt. Grus och koppar/rost såg det ut som. Inget som vi riktigt kände för att bada i :S så får ta det en annan gång helt enkelt.  Han var hur söt som helst. Jag fick tre röda rosor ;) gulligt av honom
(L)
Sen blev det Tacos och mer mys..
igår var det bara ligga i soffan som gällde för min del. Väldigt trött av någon konstig anledning. har varit det hur mycket som helst det senaste. INTE OKEJ
Tränade iaf stepdance med mamma igår så något nyttigt gjorde jag.
Börjat med planerna för nyår och Halloween nu också. Ska hyra en stuga på nyår som det ser ut nu då blir det fest. Får hoppas att Ida, Elin och Joanna kommer hem då ;) Och innan ska vi hinna ner till London och hälsa på. OJA kommer bli kul köpa julklappar i London kan inte bli bättre. Vill Givetvis att Hanna och dom ska komma också. Det ska jag givetvis lösa.
Ska träna med Hanna idag och imorgon. Äntligen lite Hanna tid. Var alltför längesedan nu.
Äta lunch med mamma idag förhoppningsvis.
ut i det fina höstvädret nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson