KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Hos min Hanna mys

Igår var jag på kurs... i ballongblåsning. Sjukt kul måste jag säga att vi hade.. men det var lika kul att blåsa upp som som att göra sönder dom haha..


Såna här långa fina ballonger kan alltså bli typ HUND, KANIN OCH SVÄRD lärde mig även pudel och katt. inte illa . Så nu har jag utökat Hannas djursammling också mycket bra.


Jaha idag skulle jag och hanna upp tidigt tidigt för att öva sångerna till dopet men också för att vi skulle träna spinning men det blev inget med det. Vi sov hur skönt som helst båda två. Kanske behövde vi detta helt enkelt. Eller iaf Hanna som ska jobba hela dagen den stackaren:(






Det är detta som är det bästa med Hösten tycker jag. Fast det inte är så fint väder så lyser lövens färger upp. Färgerna kommer nog dock inte att vara så länge till snart är de bruna och sen ligger de på marken. Kännde att jag behövde berätta detta.

Ena dagen finns man, Andra dagen finns man inte......
Mormors Man ROY hans dotter gry tog sitt liv för drygt en vecka sedan nu . Självklart så tänker man på det, sjukt grymt att ta sitt liv genom att hoppa framför ett tåg. Jag försöker tänka mig in i hur hon tänkte och hur hon egentligen vågade. Kan inte förstå hur man vågar ta den vägen känns helt ofattbart.. Har erbjudit mig att sjunga på hennes begravning iaf får se om det blir så.

Blir helt tokig på detta med jobb asså. Varför skulle det vara så svårt att få jobb just nu när jag ska ut i arbetslivet på riktigt fattar inte detta...  ja jag har jobb men hur ofta och hur mycket  tider jag kan få varje månad  varierar så sjukt mycket månaden som jag kommer få lön ifrån nu är september 92.5 timmar .. Det är inte bra. Måste fixa till detta..


Träna combat idag med mamma tror jag att det blir.. mycket NÄZZ
nu ska jag lämna Hannas lya och dator för att bege mig hem till min egen och gå ut med min underbara HUND::::)))


tjjaaaaadåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson