KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Tappat minnet

Jag älskar verkligen hösten. Börjar bli för kalt för att gå i bara tröja, sjukt fina färger och massa höstmys med ljus. Bästa årstiden i Sverige.
Varför är godis gott?
Gjort på en riklig blandning av egentligen vidriga saker och det stoppar vi människor i oss och tycker seriöst att det är gott. Hemskt egentligen, men tyvärr väldigt sant.
I onsdags efter att jag hade varit vikarie för mina gymnaster blev jag ganska ledsen, känns som de inte har kul på träningarna längre och att de saknar mig. jag kan tyvärr inget göra. Efter träningen åkte jag iaf hem till Hanna
Hon gjorde wok och kyckling, vi städade hennes kök mycket fint. Hade mys dag på torsdag sen. Heldag med sushi på East med Emelie Hannas syster och två klasskompisar. Hem till mig och skulle öva till dopet men blev inte så åkte ist och tränade afrodance Sjukt kul... har träningsvärk precis överallt känns det som eller iaf i ryggen. Sen blev det utgång och xy . Där tappade jag mitt minne. kommer egentligen inte ihåg alls mycket .
Världens sötaste och underbaraste VÄN !!!!!
Jag som bara drack oboy hur kunde minnet försvinna egentligen ?? Inget som vet inget som vet.
Upp och jobba ;) började klockan 9. högsta cheferna var där och skulle kolla mig och de andra. Klocka mig och höra vad jag sa. Men det gick super fick återigen användning av min talang att leka skådespelare. Frågan är vem jag ska tacka för den egenskapen? . Jobbade till 3 men var på jobbet till halv 5 orkade aldrig åka hem haha. jag och Linda spelade spel hur kan man vilja åka hem då? .
På kvällen åkte jag och Peter ut till Min syster och hennes kille Herman i Holsjunga stället man inte visste fanns. Tänk dig ett långt långt snöre i ena änden långt bort från ja allt där, där bor de tydligen. Mysigt litet ställe mitt i intet. Syster hade lagat mat när vi kom . (jag år mest) Gott sen var det bada tunna. hur mysigt som helst. Blir förhoppningsvis fler gånger.  tre rävar såg vi på vägen helt sjukt att det finns så många..... läskigt. Jag trodde dessutom att det var en katt, Peter bara skrattade åt mig.
I kväll blir det mys med alla Rhodos tjejer med Kräftor och fotboll. Kan inte bli bättre. Har beställt räkor till mig och fanny.
Ha en trevlig lördag (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst va det mysigt i Holsljunga, jag tycker iaf att der var mysigt att ni kom.. Å hoppas ni kommer fler gånger. Det finns massor me rävar, ser en varje dag där ute typ=)



Ja ska förklara varför du inte minns något.. Det va inte bara oboy i glaset, och du drack för mycket av det goda, men farliga. Ta lite mindre nästa gång, blir inte så pinsamt då=p

2009-10-12 @ 18:23:12
URL: http://enifesojj.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha så kanske det var... men jag drack egentligen inte så mycket. men dricker inte så ofta lägre tror det är därför. :P ja vi kommer igen lovar

2009-10-13 @ 13:30:58
URL: http://keod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson